SON DAKİKA
Hava Durumu

Dijital reklamlar kullanıcının peşinde

Kullanıcıların izini süren dijital reklamların yüzde 30’u ses kayıtlarına göre belirleniyor.

Haber Giriş Tarihi: 08.03.2022 10:00
Haber Güncellenme Tarihi: 08.03.2022 10:00
Kaynak: İGF Haber
Dijital reklamlar kullanıcının peşinde

İSTANBUL (İGFA) - Dünyanın önde gelen şirketleri hedefleme teknolojilerini genişletirken, dijital pazarlama sektörünün gelişmesi adına da yatırımlar devam ediyor. 

Ücretsiz olarak kullanılan her uygulamanın mikrofon veya kamerasını açık olduğunda ortamı dinleyip konuşulan kelimelere göre dijital reklamların çıktığını belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, kimi zaman Google veya sosyal mecralarda yaptığınız aramalar, beğeniler veya arkadaşların beğenilerinin ve takipçilerinin reklamların kaynağını oluşturabildiğini söyledi.

Dijital reklamların sadece yüzde 30’nun tesadüf olarak karşımıza çıktığının altını çizen Kaplan, reklamların yüzde 40’ı kişinin hareketlerine göre belirlenirken iken yüzde 30’u da kullanılan ses kayıtlarına göre kullanıcılar kategorize edildiğini kaydetti.

Kaynak: İGF Haber

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.