Hizmet kalitesini teknolojik imkanlarla güçlendiren Mudanya Belediyesi, “Mudanya Belediyesi Çözüm Masası”nı kurarak hizmete aldı. Vatandaşlardan gelen talepler ilgili birime iletilerek en kısa sürede çözüme kavuşması sağlanacak.
Haber Giriş Tarihi: 14.08.2024 10:04
Haber Güncellenme Tarihi: 14.08.2024 10:04
Kaynak:
İGF Haber
BURSA (İGFA) - Mudanya Belediyesi, vatandaşlarla belediyenin iletişimini kolaylaştıracak yeni bir adım daha attı. Vatandaşların talep ve önerilerine hızlı bir şekilde ulaşmak ve etkin çözüm bulmak adına “Mudanya Belediyesi Çözüm Masası” adlı bir WhatsApp Hattı oluşturuldu. Halk Masası ve sosyal medya üzerinden ulaşan talep ve önerilerin dışında, Mudanyalılar 444 8 922 numaralı WhatsApp Hattı üzerinden fotoğraf ve görüntüleri hızlı bir şekilde belediyeye ulaştırabilecek. Sosyal medya hesaplarının da entegre edildiği sistem sayesinde, belediyeye ulaştırılan istek ve öneriler anlık olarak ilgili birime elektronik olarak bildirilirken, birimlerden gelen cevaplar yine hızlı bir şekilde vatandaşlara aktarılıyor. Hafta içi mesai saatlerinde hizmet verecek olan çözüm masası, mesai saatleri dışında gelen talepleri de otomatik olarak sisteme kayıt edecek.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Mudanya'da Çözüm Masası kuruldu
Hizmet kalitesini teknolojik imkanlarla güçlendiren Mudanya Belediyesi, “Mudanya Belediyesi Çözüm Masası”nı kurarak hizmete aldı. Vatandaşlardan gelen talepler ilgili birime iletilerek en kısa sürede çözüme kavuşması sağlanacak.
BURSA (İGFA) - Mudanya Belediyesi, vatandaşlarla belediyenin iletişimini kolaylaştıracak yeni bir adım daha attı. Vatandaşların talep ve önerilerine hızlı bir şekilde ulaşmak ve etkin çözüm bulmak adına “Mudanya Belediyesi Çözüm Masası” adlı bir WhatsApp Hattı oluşturuldu. Halk Masası ve sosyal medya üzerinden ulaşan talep ve önerilerin dışında, Mudanyalılar 444 8 922 numaralı WhatsApp Hattı üzerinden fotoğraf ve görüntüleri hızlı bir şekilde belediyeye ulaştırabilecek. Sosyal medya hesaplarının da entegre edildiği sistem sayesinde, belediyeye ulaştırılan istek ve öneriler anlık olarak ilgili birime elektronik olarak bildirilirken, birimlerden gelen cevaplar yine hızlı bir şekilde vatandaşlara aktarılıyor. Hafta içi mesai saatlerinde hizmet verecek olan çözüm masası, mesai saatleri dışında gelen talepleri de otomatik olarak sisteme kayıt edecek.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Engellilere yapılan satışlarda yerlilik oranı yüzde 40'a yükseltildi
Türkiye-Slovenya ikili ticarette güçlü birliktelikler getirecek
Abdulkadir Tutaşı İlköğretim Okulu’ndan anlamlı proje: “SUSUZLUĞA SES VER”
Mardin Büyükşehir'den asfalt çalışmaları için büyük yatırım
İstanbul Beylikdüzü’nde duyarlılık örneği
Bursa Osmangazi'de Başkan Aydın iş insanları ile buluştu
Başkan Tugay İzmir Ballıkuyu'da vatandaşlarla buluştu
PTT'den 'Aile Yılı'na özel pul ve zarf
Ücretli çalışan sayıları aylık ve yıllık arttı
Bostanlıspor’a yurt dışından teklif yağıyor
İzmir Urla Bağ Yolu 'yeşil destinasyon'a aday
Kocaeli'den STK'lara destek
Bursa'da sabah çorbaları İnegöl'den
Basın İlan'dan NACE kodu uyarısı
İstanbul Bakırköy vatandaşın yanında