Bakırköy’de vatandaşların yaşadığı sıkıntıları iletip daha hızlı çözülmesini sağlamak için Whatsapp İletişim Hattı kuruldu. Halk Masası bünyesinde faaliyete geçen Whatsapp İletişim Hattı ile sorunlar ilgili birime iletilerek en kısa sürede çözüme kavuşması sağlanacak.
Haber Giriş Tarihi: 12.08.2024 13:04
Haber Güncellenme Tarihi: 12.08.2024 13:04
Kaynak:
İGF Haber
İSTANBUL (İGFA) - Bakırköy Belediye Başkanı Doç. Dr. Ayşegül Ovalıoğlu, göreve gelir gelmez vatandaşların yaşadığı sıkıntıları hızla çözüme kavuşturulması talimatını verdi. Bunun üzerine Halk Masası bünyesinde Whatsapp İletişim Hattı kuruldu. Daha önce belediyenin çağrı merkezinden veya sosyal medya üzerinden iletilen istek ve şikayetler, artık 0552 912 73 36 numaralı Whatsapp hattı üzerinden de iletilebilecek. Vatandaşlar, çözüm istedikleri şikayetlerinin bilgi ya da fotoğrafını paylaşarak sorunu bildirecek. Değerlendirmeye alınacak mesajlar ilgili birime iletilerek en kısa sürede çözüme kavuşması sağlanacak.
Bu e-posta mesajı kişiye özel olup, gizli bilgiler içeriyor olabilir. Eğer bu e-posta mesajı size yanlışlıkla ulaşmışsa, içeriğini hiçbir şekilde kullanmayınız ve e-postayı siliniz. Bakırköy Belediye Başkanlığı bu e-posta mesajının içeriği ile ilgili olarak hiçbir hukuksal sorumluluğu kabul etmez. Gerektiğinde tüm mesaj gönderimleri Bakırköy Belediye Başkanlığı tarafından denetlenebilir.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bakırköy'de iletişim artık daha kolay
Bakırköy’de vatandaşların yaşadığı sıkıntıları iletip daha hızlı çözülmesini sağlamak için Whatsapp İletişim Hattı kuruldu. Halk Masası bünyesinde faaliyete geçen Whatsapp İletişim Hattı ile sorunlar ilgili birime iletilerek en kısa sürede çözüme kavuşması sağlanacak.
İSTANBUL (İGFA) - Bakırköy Belediye Başkanı Doç. Dr. Ayşegül Ovalıoğlu, göreve gelir gelmez vatandaşların yaşadığı sıkıntıları hızla çözüme kavuşturulması talimatını verdi. Bunun üzerine Halk Masası bünyesinde Whatsapp İletişim Hattı kuruldu. Daha önce belediyenin çağrı merkezinden veya sosyal medya üzerinden iletilen istek ve şikayetler, artık 0552 912 73 36 numaralı Whatsapp hattı üzerinden de iletilebilecek. Vatandaşlar, çözüm istedikleri şikayetlerinin bilgi ya da fotoğrafını paylaşarak sorunu bildirecek. Değerlendirmeye alınacak mesajlar ilgili birime iletilerek en kısa sürede çözüme kavuşması sağlanacak.
Bu e-posta mesajı kişiye özel olup, gizli bilgiler içeriyor olabilir. Eğer bu e-posta mesajı size yanlışlıkla ulaşmışsa, içeriğini hiçbir şekilde kullanmayınız ve e-postayı siliniz. Bakırköy Belediye Başkanlığı bu e-posta mesajının içeriği ile ilgili olarak hiçbir hukuksal sorumluluğu kabul etmez. Gerektiğinde tüm mesaj gönderimleri Bakırköy Belediye Başkanlığı tarafından denetlenebilir.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Bursalı miniklerin tiyatro gösterisine yoğun ilgi
Zafer Partili Soral: AK Parti hükümeti mavi yakalıların emeğini çalıyor
Muğla'da su krizine karşı çevre dostu çözümler
Kocaeli Çayırova'da özel program
Özel: Fileyi ben tutayım, sen doldur!
Sakarya'da Çözüm Masası 220 bini çağrıyı yanıtladı
Özel bireyler doğayla iç içe bir gün geçirdi
Muğla'dan Fethiye'ye 320 milyonluk yatırım
Ankara'nın atık suyunu arıtan dönüşüm
Form Şirketler Grubu yüzde 15 büyüdü
Konya Büyükşehir’den gıda israfının önlenmesine destek
Bursa Osmangazi’de karate eğitim semineri
BİN-İL-DER’den İstanbul Valisi Davut Gül’e Ziyaret
Konya Selçuklu'da tasarruf ve verimlilik farkındalığı
Kocaeli'de tek bir cami bile SGK borcu karşılığında devredilmedi!