Antalya Muratpaşa'da 'Turunç' memnuniyeti yüzde 94
Antalya Muratpaşa'da 'Turunç' memnuniyeti yüzde 94
Haber Giriş Tarihi: 20.01.2025 11:40
Haber Güncellenme Tarihi: 20.01.2025 11:40
Kaynak:
İGF Haber
Antalya Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler, iletişim ve yönetişim projesi olan Turunç Masa, 2024 yılında 178 bin 237 başvuru alarak yüzde 93,9’luk memnuniyet oranına ulaştı ve son 10 yılın en yüksek seviyesini yakaladı.
ANTALYA (İGFA) - Çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web gibi araçlar üzerinden ilçenin nabzını tutan, istek, öneri ve şikayetlerleMuratpaşalıların belediye yönetimine katılmalarını sağlayan Turunç Masa’ya, geçen yıl en çok 444 80 07 numaralı çağrı merkezi üzerinden ulaşıldı. 7 gün 24 saat çalışan Çağrı Merkezi, yıl içinde 145 bin 274 başvuru kaydı oluşturdu. Turunç Masa başvurularının yüzde 81.5’i çağrı merkezinde oluşturulurken başvuruların yüzde 12.2’si CİMER, web, dilekçe, sosyal medya kanallarından yüzde 6.1’i ise belediye fuayesinde bulunan başvuru masasından alındı.
Muratpaşa Belediyesi’nin Kasım 2014’te hizmete aldığı Turunç Masa, 10’uncu yılını kutladığı 2024’te ilçede en yüksek memnuniyet oranına ulaştı. Geçen yıl 178 bin 237 başvuru alınırken Turunç Masa Koordinasyon Merkezi üzerinden yapılan görüşmeler sonucunda memnuniyet oranı yüzde 93.9 oldu. Turunç Masa, 2005’te yüzde 88.1, 2016’dayüzde 89.6, 2017’deyüzde 90.1 memnuniyet oranına ulaşmıştı. 2018 – 2021 yılları arasında yüzde 85.5’lik memnuniyet ortalaması sağlanırken 2022 ve 2023 yıllarında ise bu oran yüzde 89.3’e yükseldi.
SORUMLU HESAP VEREBİLİR BELEDİYECİLİK
Belediye Başkanı Ümit Uysal, Turunç Masa’nın Muratpaşa Belediyesi’nin sorumlu ve hesap verebilir yönetim anlayışının bir yansıması olduğunu söyledi. Uysal, “Turunç Masa, halkın iradesine, beklentilerine ve taleplerine göre belediyeyi şekillendirmedir. Türkiye genelinde örnek alınan bir mekanizma oluşturduk” diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Antalya Muratpaşa'da 'Turunç' memnuniyeti yüzde 94
Antalya Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler, iletişim ve yönetişim projesi olan Turunç Masa, 2024 yılında 178 bin 237 başvuru alarak yüzde 93,9’luk memnuniyet oranına ulaştı ve son 10 yılın en yüksek seviyesini yakaladı.
ANTALYA (İGFA) - Çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web gibi araçlar üzerinden ilçenin nabzını tutan, istek, öneri ve şikayetlerleMuratpaşalıların belediye yönetimine katılmalarını sağlayan Turunç Masa’ya, geçen yıl en çok 444 80 07 numaralı çağrı merkezi üzerinden ulaşıldı. 7 gün 24 saat çalışan Çağrı Merkezi, yıl içinde 145 bin 274 başvuru kaydı oluşturdu. Turunç Masa başvurularının yüzde 81.5’i çağrı merkezinde oluşturulurken başvuruların yüzde 12.2’si CİMER, web, dilekçe, sosyal medya kanallarından yüzde 6.1’i ise belediye fuayesinde bulunan başvuru masasından alındı.
Muratpaşa Belediyesi’nin Kasım 2014’te hizmete aldığı Turunç Masa, 10’uncu yılını kutladığı 2024’te ilçede en yüksek memnuniyet oranına ulaştı. Geçen yıl 178 bin 237 başvuru alınırken Turunç Masa Koordinasyon Merkezi üzerinden yapılan görüşmeler sonucunda memnuniyet oranı yüzde 93.9 oldu. Turunç Masa, 2005’te yüzde 88.1, 2016’dayüzde 89.6, 2017’deyüzde 90.1 memnuniyet oranına ulaşmıştı. 2018 – 2021 yılları arasında yüzde 85.5’lik memnuniyet ortalaması sağlanırken 2022 ve 2023 yıllarında ise bu oran yüzde 89.3’e yükseldi.
SORUMLU HESAP VEREBİLİR BELEDİYECİLİK
Belediye Başkanı Ümit Uysal, Turunç Masa’nın Muratpaşa Belediyesi’nin sorumlu ve hesap verebilir yönetim anlayışının bir yansıması olduğunu söyledi. Uysal, “Turunç Masa, halkın iradesine, beklentilerine ve taleplerine göre belediyeyi şekillendirmedir. Türkiye genelinde örnek alınan bir mekanizma oluşturduk” diye konuştu.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
DOSABSİAD Başkanı Çevikel, 'İstihdamı Koruma Programı'nı değerlendirdi
Özdağ’a Cumhurbaşkanına hakaretten soruşturma
Manisa'da 4 kırsal mahalleye ziyaret
Konya Selçuklu binlerce öğrencinin hayatına dokunuyor
Etkinlikleri ihmal etmeyin!
Yurt Dışı Üretici Fiyat Endeksi Aralık'ta da arttı... Yıllıkta tütün, aylıkta gıda ürünleri başı çekti
Dünyanın nazar boncuğunu eski güzel görüntüsüne kavuşacak
Prof. Dr. İsmail Aka Kütüphanesi'nde 2024 dolu dolu geçti
WOC Yazılım toplam cirosundaki ihracat payını yüzde 30’a çıkardı
Bakan Kurum'dan "Bakırcılar Çarşısı" paylaşımı!
Manisa'da 50 yıllık su sorunu çözüldü
Büşra Altun yeniden Türkiye Şampiyonu!
Milas Belediyesi, talepte bulunan vatandaşlara yerel tohum gönderiyor
Antalya Muratpaşa'da 'Turunç' memnuniyeti yüzde 94
İzmir Çiğli’de şiir ve türkü rüzgarı esti