BURSA (İGFA)- Uluslararası 85’i aşkın oyun firmasının Türkiye yetkili satıcısı olan dijital oyun mağazası oyunfor.com’un açıkladığı verilere göre oyun ve oyun içi satışları şubat ayında, geçtiğimiz aya kıyasla ’lik bir artış gösterdi.
Bu artışın önemli bir kısmını PC kategorisindeki satışlar oluştururken mobil ve konsol kategorilerinde ‘yatay’ düşüşler yaşandı. 2021 yılının şubat ayı ile kıyaslandığında ise artış oranının %22 olduğu görüldü. Oyunfor Genel Müdürü Mehmet Dumanoğlu konu hakkında şunları söyledi: ¨Türkiye’deki oyun alışverişlerinde konjonktüre bağlı olarak birtakım dönemsel inişler ve çıkışlar yaşansa da oyun sektörüne olan ilginin ve dolayısıyla ciroların yıldan yıla arttığını görüyoruz. Yakın bir gelecekte mobil oyun firmaları başta olmak üzere birçok oyun firmasına yapılan yatırımların geri dönüşünün ivme kazanacağını tahmin ediyoruz.¨